La marca-país como fuente de valor para las economías nacionales y elemento orientador en las decisiones estratégicas de las empresas
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La marca-país como fuente de valor para las economías nacionales y elemento orientador en las decisiones estratégicas de las empresas

Repositori DSpace/Manakin

La marca-país como fuente de valor para las economías nacionales y elemento orientador en las decisiones estratégicas de las empresas

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (4.919Mb)

Exportar a Refworks
    
Montesinos Bonet, Mari Angeles
Calderón García, María Haydeé (dir.);
Mollà Descals, Alejandro (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2015
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques