Intervención en el aula para la mejora de la atención y el rendimiento en el alumnado de segundo nivel de educación primaria: eficacia de las auto-instrucciones y de la auto-observación.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Intervención en el aula para la mejora de la atención y el rendimiento en el alumnado de segundo nivel de educación primaria: eficacia de las auto-instrucciones y de la auto-observación.

Repositori DSpace/Manakin

Intervención en el aula para la mejora de la atención y el rendimiento en el alumnado de segundo nivel de educación primaria: eficacia de las auto-instrucciones y de la auto-observación.

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (3.865Mb)

Exportar a Refworks
    
Castellano Bermúdez, María José
Descals Tomás, Adela (dir.);
Rocabert Beut, Esperanza (dir.)
Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2015
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques