Emplazamiento de producto en bestsellers literarios: efectos de la familiaridad con la marca, la repetición y la congruencia sobre la memoria de los lectores
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Emplazamiento de producto en bestsellers literarios: efectos de la familiaridad con la marca, la repetición y la congruencia sobre la memoria de los lectores

Repositori DSpace/Manakin

Emplazamiento de producto en bestsellers literarios: efectos de la familiaridad con la marca, la repetición y la congruencia sobre la memoria de los lectores

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (3.160Mb)

Exportar a Refworks
    
Martí Parreño, José
Aldás Manzano, Joaquín (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2015
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques