Els creadors de ficcions damunt l'escena:: del teatre autobiogràfic a l'autobiografia escènica
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Els creadors de ficcions damunt l'escena:: del teatre autobiogràfic a l'autobiografia escènica

DSpace Repository

Els creadors de ficcions damunt l'escena:: del teatre autobiogràfic a l'autobiografia escènica

Show simple item record

dc.contributor.author Rosselló, Ramón X. es
dc.date.accessioned 2015-11-24T09:03:00Z
dc.date.available 2015-11-24T09:03:00Z
dc.date.issued 2013 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/48409
dc.description.abstract Aquest article se centra en modalitats diferents de construcció de l’obra teatral que tenen com a base una relació explícita, amb major o menor grau, entre el creador i la ficció: teatre autobiogràfic, teatre autoficcional i autobiografia escènica. Veurem com aquesta relació es fa present en el procés de recepció a través de diferents mecanismes, especialment a partir de paratextos, i com permet activar pactes de lectura entre obra i receptor de tarannà divers. En concret, aquest acostament a la metaficció autobiogràfica en el teatre contemporani es desenvolupa a partir de l’anàlisi de tres obres: «Indian summer» (1987), de Rodolf Sirera, «Currículum» (1994), de Pasqual Alapont i Carles Alberola, i «Com a pedres» (2006), de la companyia El pont flotant. ca
dc.source Rosselló, Ramón X.. Els creadors de ficcions damunt l'escena:: del teatre autobiogràfic a l'autobiografia escènica. En: Caplletra : Revista Internacional de Filologia, 2013, No. 55: 175 es
dc.subject Lingüística es
dc.subject Filologías es
dc.title Els creadors de ficcions damunt l'escena:: del teatre autobiogràfic a l'autobiografia escènica es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS es

View       (204.3Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics