La investigació sobre la promoció de la lectura en la 2.0 Anàlisi de casos
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La investigació sobre la promoció de la lectura en la 2.0 Anàlisi de casos

DSpace Repository

La investigació sobre la promoció de la lectura en la 2.0 Anàlisi de casos

Show full item record

View       (344.7Kb)

    
Monar van Vliet, Maite; Lluch, Gemma Perfil
This document is a artículo publicadoDate2015

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/48385
L’article presenta l’estudi de tres casos, experiències reals de promoció de la lectura amb l’ús de tecnologia virtual en centres escolars valencians durant tot el curs 2010-2011. La metodologia utilitzada segueix un enfocament bàsicament qualitatiu i secundàriament d’investigació-acció, ja que les dades resultants han estat utilitzades pels mediadors per millorar-ne la pràctica. Concretament, l’estudi dels tres casos es fa des de l’observació participant per a la recollida de dades que es completa amb l’entrevista, les històries de vida, el relat de vida i el qüestionari. Finalment, s’hi aplica el grup de discussió per a l’anàlisi i la interpretació i la triangulació com a mètode d’avaluació

    Monar van Vliet, Maite ; Lluch, Gemma. La investigació sobre la promoció de la lectura en la 2.0 Anàlisi de casos. En: Caplletra : Revista Internacional de Filologia, 2015, No. 59: 99
https://ojs.uv.es/index.php/caplletra/article/view/6890/6812

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics