La investigació sobre la promoció de la lectura en la 2.0 Anàlisi de casos
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La investigació sobre la promoció de la lectura en la 2.0 Anàlisi de casos

Repositori DSpace/Manakin

La investigació sobre la promoció de la lectura en la 2.0 Anàlisi de casos

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (344.7Kb)

Exportar a Refworks
    
Monar van Vliet, Maite; Lluch, Gemma Perfil
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2015
L’article presenta l’estudi de tres casos, experiències reals de promoció de la lectura amb l’ús de tecnologia virtual en centres escolars valencians durant tot el curs 2010-2011. La metodologia utilitzada segueix un enfocament bàsicament qualitatiu i secundàriament d’investigació-acció, ja que les dades resultants han estat utilitzades pels mediadors per millorar-ne la pràctica. Concretament, l’estudi dels tres casos es fa des de l’observació participant per a la recollida de dades que es completa amb l’entrevista, les històries de vida, el relat de vida i el qüestionari. Finalment, s’hi aplica el grup de discussió per a l’anàlisi i la interpretació i la triangulació com a mètode d’avaluació

    Monar van Vliet, Maite ; Lluch, Gemma. La investigació sobre la promoció de la lectura en la 2.0 Anàlisi de casos. En: Caplletra : Revista Internacional de Filologia, 2015, No. 59: 99
https://ojs.uv.es/index.php/caplletra/article/view/6890/6812
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques