Avantatges i desavantatges de l'educació biblingüe en xiquets amb trastorn de l'espectre autista
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Avantatges i desavantatges de l'educació biblingüe en xiquets amb trastorn de l'espectre autista

Repositori DSpace/Manakin

Avantatges i desavantatges de l'educació biblingüe en xiquets amb trastorn de l'espectre autista

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (197.1Kb)

Exportar a Refworks
    
Valls Lanáquera, David; Suay Lerma, Ferran
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2013
Aquest treball exposa una revisió de la literatura científica centrada en els efectes de l'educació bilingüe en escolars amb trastorns de l'espectre autista (TEA), duta a terme per tal d'explorar els possibles avantatges i desavantatges de proporcionar educació en més d'un idioma per a aquests xiquets amb necessitats especials. Malgrat que desaconsellar l'educació bilingüe és una pràctica bastant comuna entre alguns professionals de l'educació i de la salut, tots els estudis empírics moderns donen suport a la idea que l'educació bilingüe no sols no produeix cap desavantatge específic, sinó que fins i tot facilita l'adquisició futura d'algunes destreses.

    Valls Lanáquera, David ; Suay Lerma, Ferran. Avantatges i desavantatges de l'educació biblingüe en xiquets amb trastorn de l'espectre autista. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2013-2014, Vol. 15, no. 2: 83-97
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques