Avantatges i desavantatges de l'educació biblingüe en xiquets amb trastorn de l'espectre autista
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Avantatges i desavantatges de l'educació biblingüe en xiquets amb trastorn de l'espectre autista

DSpace Repository

Avantatges i desavantatges de l'educació biblingüe en xiquets amb trastorn de l'espectre autista

Show full item record

View       (197.1Kb)

    
Valls Lanáquera, David; Suay i Lerma, Ferran
This document is a artículo publicadoDate2013

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/47747
Aquest treball exposa una revisió de la literatura científica centrada en els efectes de l'educació bilingüe en escolars amb trastorns de l'espectre autista (TEA), duta a terme per tal d'explorar els possibles avantatges i desavantatges de proporcionar educació en més d'un idioma per a aquests xiquets amb necessitats especials. Malgrat que desaconsellar l'educació bilingüe és una pràctica bastant comuna entre alguns professionals de l'educació i de la salut, tots els estudis empírics moderns donen suport a la idea que l'educació bilingüe no sols no produeix cap desavantatge específic, sinó que fins i tot facilita l'adquisició futura d'algunes destreses.

    Valls Lanáquera, David ; Suay Lerma, Ferran. Avantatges i desavantatges de l'educació biblingüe en xiquets amb trastorn de l'espectre autista. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2013-2014, Vol. 15, no. 2: 83-97

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics