La publicidad de bebidas alcohólicas en España y su repercusión en la población adolescente
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La publicidad de bebidas alcohólicas en España y su repercusión en la población adolescente

Repositori DSpace/Manakin

La publicidad de bebidas alcohólicas en España y su repercusión en la población adolescente

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (0bytes)

Exportar a Refworks
    
March Cerdá, Joan Carles; Martín Barato, A.; López Doblas, M.; Luque Martín, Nuria; Prieto Rodríguez, Mª Angeles
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2014

    March Cerdá, Joan Carles ; Martín Barato, A ; López Doblas, M ; Luque Martín, Nuria ; Prieto Rodríguez, Mª Angeles. La publicidad de bebidas alcohólicas en España y su repercusión en la población adolescente. En: Revista Española de Drogodependencias, 2014, Vol. 39, No. 4: 59
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques