Desenrotllament de les competències amb la creació de relats digitals
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Desenrotllament de les competències amb la creació de relats digitals

Repositori DSpace/Manakin

Desenrotllament de les competències amb la creació de relats digitals

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.387Mb)

Exportar a Refworks
    
Torre, Antoni de la
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2013
La lectura prescrita a classe de llengua i literatura no s’aborda normalment com un projecte global que contemple les possibilitats de creativitat de l’alumne mitjançant la qual entren en joc diverses competències. El lector adolescent pot mostrar encara diverses reaccions positives que activen la comprensió del text literari. Tanmateix els seus professors no solen aprofitar-les per a multiplicar els aprenentatges que un llibre proposa en l’era digital. L’article parteix de la base que el gaudi de llegir pot anar acompanyat de l’educació literària i de l’alfabetització audiovisual gràcies a un projecte de creació de relats digitals motivats per les obres literàries, juvenils i canòniques. La lectura també forneix una resposta performativa d’indubtable valor formatiu.

    Torre, Antoni de la. Desenrotllament de les competències amb la creació de relats digitals. En: Quaderns de filologia. Estudis literaris, 2013, No. 18: 223
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques