Mejora de la calidad de vida del residente a través de estrategias de marketing: Un análisis comparado entre México y España.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Mejora de la calidad de vida del residente a través de estrategias de marketing: Un análisis comparado entre México y España.

Repositori DSpace/Manakin

Mejora de la calidad de vida del residente a través de estrategias de marketing: Un análisis comparado entre México y España.

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (14.85Mb)

Exportar a Refworks
    
Marín Aguilar, José Trinidad
Vila López, Natalia (dir.);
Küster Boluda, Inés (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2015
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques