Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media

Repositori DSpace/Manakin

Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (480.2Kb)

Exportar a Refworks
    
Gil Pérez, Daniel; Senent Pérez, Fernando; Solbes Matarredona, Jordi Perfil
Aquest document és un/a article, creat/da en: 1986
SUMMARY: This paper deals witb tbe introduction of Modern Pbysics in bigb scbool curricula, trying to answer to tbese questions: - How are Modern Pbysics concepts introduced? -Do pupils get a correct understanding of tbese concepts? Some results are given wbicb sbow tbe need of a deep cbange in tbe way Modern Pbysics concepts are usualy taugbt.

    Gil Pérez, Daniel Senent Pérez, Fernando Solbes Matarredona, Jordi 1986 Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media Revista de Enseñanza de la Física 2 1 16 21
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques