Teaching of thinking processes: methodology, metacognition and transference
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Teaching of thinking processes: methodology, metacognition and transference

Repositori DSpace/Manakin

Teaching of thinking processes: methodology, metacognition and transference

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (99.52Kb)

Exportar a Refworks
    
Martín Izard, Juan Francisco
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2001
We analyze the importance of teaching with the correct methodology in thinking processes. We also present an empirical study which shows the importance of teachers’ familiarity with these methodologies of thinking processes.

    Martín Izard, Juan Francisco. Teaching of thinking processes: methodology, metacognition and transference. RELIEVE - E-Journal of Educational Research, Assessment and Evaluation; Vol 7, No 2 (2001).
https://ojs.uv.es/index.php/RELIEVE/article/view/4443
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques