Motivation and metacognition: more than an interrelation
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Motivation and metacognition: more than an interrelation

Repositori DSpace/Manakin

Degut a la parada de sistemes pevista a la Universitat de València del 19 al 22 de Gener, Roderic també romadrá fora de servei des del 19 a les 21:00 hores fins al 22 a les 17:00 hores. Disculpeu les molèsties. _______________________________________________________________________________________ Debido a la parada de sistemas prevista en la Universitat de València del 19 al 22 de Enero, Roderic también permanecerá fuera de servicio desde el 19 a las 21:00 hasta el 22 a las 17:00. Disculpen las molestias.

Motivation and metacognition: more than an interrelation

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (285.9Kb)

Exportar a Refworks
    
Ugartetxea, Josu
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2001
The aim of this article is to reflect on the possible relation between metacognition and motivation. Some aspects such as causality, locus of control or success expectancy can be conditioned by the metacognitive knowledge of students. We also establish a parallel between the development of metacognition and the characteristics of the kind of motivation in students. We incorporate this parallel with the learning styles that the students can apply in their studies.

    Ugartetxea, Josu. Motivation and metacognition: more than an interrelation. RELIEVE - E-Journal of Educational Research, Assessment and Evaluation; Vol 7, No 2 (2001).
https://ojs.uv.es/index.php/RELIEVE/article/view/4442
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques