Brubacher, J.W., Case, C.W. y Reagan, T.G. (2000). Cómo ser un docente reflexivo. La construcción de una cultura de la indagación en las escuelas. Barcelona: Gedi
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Brubacher, J.W., Case, C.W. y Reagan, T.G. (2000). Cómo ser un docente reflexivo. La construcción de una cultura de la indagación en las escuelas. Barcelona: Gedi

Repositori DSpace/Manakin

Brubacher, J.W., Case, C.W. y Reagan, T.G. (2000). Cómo ser un docente reflexivo. La construcción de una cultura de la indagación en las escuelas. Barcelona: Gedi

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (6.445Kb)

Exportar a Refworks
    
Relieve, Relieve
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2002
Recensión de libros

    Relieve, Relieve. Brubacher, J.W., Case, C.W. y Reagan, T.G. (2000). Cómo ser un docente reflexivo. La construcción de una cultura de la indagación en las escuelas. Barcelona: Gedi. RELIEVE - E-Journal of Educational Research, Assessment and Evaluation; Vol 8, No 2 (2002).
https://ojs.uv.es/index.php/RELIEVE/article/view/4368
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques