Temps per a l'èxit i per al fracàs. La comunitat educativa recorrent trajectòries acadèmiques a la Secundària
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Temps per a l'èxit i per al fracàs. La comunitat educativa recorrent trajectòries acadèmiques a la Secundària

Repositori DSpace/Manakin

Temps per a l'èxit i per al fracàs. La comunitat educativa recorrent trajectòries acadèmiques a la Secundària

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (175.7Kb)

Exportar a Refworks
    
Soler Penadés, Víctor
Aquest document és un/a Comunicació/Ponència, creat/da en: 2013
Per a comprendre millor l'èxit i el fracàs escolar en l'ESO no hi ha prou amb considerar aquestes nocions en termes de resultats. Cal, a més, considerar aquest fenomen no en termes dicotòmics i absoluts de blanc i negre, sinó com un llarg i complex procés que pot partir des d’un inici molt difús d’enganxament o desenganxament escolar (produït a la Secundària o abans, a la Primària) fins a l’abandonament o decisió de permanència. En la present comunicació, des d’un enfocament qualitatiu, tractarem de fer constància de la complexitat d’estos fenòmens, centrant-nos en el context dels instituts de Secundària del País Valencià.

    Soler Penadés, V. (2013). Temps per a l'èxit i per al fracàs. La comunitat educativa recorrent trajectòries acadèmiques a la Secundària. En: Comunicación presentada en el VI Congrés Català Internacional de Sociologia, en Perpinyà (Francia)
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques