Aprendiendo cómo se construye la ciencia: el caso del péndulo
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Aprendiendo cómo se construye la ciencia: el caso del péndulo

Repositori DSpace/Manakin

Degut a la parada de sistemes pevista a la Universitat de València del 19 al 22 de Gener, Roderic també romadrá fora de servei des del 19 a les 21:00 hores fins al 22 a les 17:00 hores. Disculpeu les molèsties. _______________________________________________________________________________________ Debido a la parada de sistemas prevista en la Universitat de València del 19 al 22 de Enero, Roderic también permanecerá fuera de servicio desde el 19 a las 21:00 hasta el 22 a las 17:00. Disculpen las molestias.

Aprendiendo cómo se construye la ciencia: el caso del péndulo

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (70.57Kb)

Exportar a Refworks
    
Solaz Portolés, Joan Josep Perfil; Moreno Cabo, Magdalena; Sanjosé López, Vicente Perfil
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2008

    Solaz Portolés, Joan Josep; Moreno Cabo, Magdalena; Sanjosé López, Vicente (2008) Aprendiendo cómo se construye la ciencia: el caso del péndulo Latin-American Journal of Physics Education 2 1 47 50
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques