El modelo de Ausubel en la didáctica de la física: una aproximación experimental al proceso E/A de contenidos que presentan constructos poco elaborados por los aprendices
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El modelo de Ausubel en la didáctica de la física: una aproximación experimental al proceso E/A de contenidos que presentan constructos poco elaborados por los aprendices

Repositori DSpace/Manakin

El modelo de Ausubel en la didáctica de la física: una aproximación experimental al proceso E/A de contenidos que presentan constructos poco elaborados por los aprendices

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (521.5Kb)

Exportar a Refworks
    
Gómez, Santiago; Latorre Latorre, Ángel; Sanjosé López, Vicente Perfil
Aquest document és un/a article, creat/da en: 1993
This paper shows the results of a research on physics education about «Magnetism» in secondary school. We investigate a constructivist approach to instructional design based upon Ausubel's model in the treatment of subjects on which pupils have poor conceptual representations and alternative frameworks. The first results with respect to inmediate and lasting learning, are shown.

    Gómez, Santiago Latorre Latorre, Angel Sanjosé López, Vicente 1993 El modelo de Ausubel en la didáctica de la física: una aproximación experimental al proceso E/A de contenidos que presentan constructos poco elaborados por los aprendices Ensenanza de las Ciencias 11 235 246
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques