Epistemology and pedagogy re-examined: The unsuspected potential of John Elliott's liberal pedagogy for teaching content-goals in the social and human sciences
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Epistemology and pedagogy re-examined: The unsuspected potential of John Elliott's liberal pedagogy for teaching content-goals in the social and human sciences

Repositori DSpace/Manakin

Epistemology and pedagogy re-examined: The unsuspected potential of John Elliott's liberal pedagogy for teaching content-goals in the social and human sciences

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (304.3Kb)

Exportar a Refworks
    
Villacañas de Castro, Luis Sebastián Perfil
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2014

    Luis Sebastián Villacañas de Castro 2014 Epistemology and pedagogy re-examined: The unsuspected potential of John Elliott's liberal pedagogy for teaching content-goals in the social and human sciences Teoria de la Educacion 26 2 93 113
http://dx.doi.org/10.14201/teoredu201426193113
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques