Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics

DSpace Repository

Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics

Show simple item record

dc.contributor.author Lifante Gil, Yolanda ca
dc.date.accessioned 2015-01-09T09:32:31Z
dc.date.available 2015-01-09T09:32:31Z
dc.date.issued 2014 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/41230
dc.description.abstract Seguiment i anàlisi de la construcció, posada en pràctica i valoració qualitativa i quantitativa, d'un Finestra Oberta de la Universitat de València, projecte pilot per al foment i avaluació de la creativitat i l'aprenentatge autònom, entre un grup d'estudiants de primer cicle d'Enginyeria Química, en l'assignatura Disseny Industrial de l'àrea d'Expressió Gràfica. es
dc.relation https://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3914 es
dc.rights Tots els articles de la revista, estan subjectes a una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada es
dc.source Lifante Gil, Yolanda. Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics. @tic.revista d'innovació educativa; No 13 (2015): Autumn (July-December, 2014); 75-87. ca
dc.subject Innovation, creativity, design, chemical engineering, graphic engineering. es
dc.subject Innovación, creatividad, investigación-acción, diseño, ingeniería química, ingeniería gráfica. es
dc.title Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS es

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics