Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics

Repositori DSpace/Manakin

Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics

Mostra el registre complet de l'element

Exportar a Refworks
    
Lifante Gil, Yolanda
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2014
Seguiment i anàlisi de la construcció, posada en pràctica i valoració qualitativa i quantitativa, d'un Finestra Oberta de la Universitat de València, projecte pilot per al foment i avaluació de la creativitat i l'aprenentatge autònom, entre un grup d'estudiants de primer cicle d'Enginyeria Química, en l'assignatura Disseny Industrial de l'àrea d'Expressió Gràfica.

    Lifante Gil, Yolanda. Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics. @tic.revista d'innovació educativa; No 13 (2015): Autumn (July-December, 2014); 75-87.
https://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3914
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques