Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics

DSpace Repository

Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics

Show full item record

    
Lifante Gil, Yolanda
This document is a artículo publicadoDate2014

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/41230
Seguiment i anàlisi de la construcció, posada en pràctica i valoració qualitativa i quantitativa, d'un Finestra Oberta de la Universitat de València, projecte pilot per al foment i avaluació de la creativitat i l'aprenentatge autònom, entre un grup d'estudiants de primer cicle d'Enginyeria Química, en l'assignatura Disseny Industrial de l'àrea d'Expressió Gràfica.

    Lifante Gil, Yolanda. Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics. @tic.revista d'innovació educativa; No 13 (2015): Autumn (July-December, 2014); 75-87.
https://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3914

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics