Realitat virtualitzada: Educació literària en contextos tecnologitzats
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Realitat virtualitzada: Educació literària en contextos tecnologitzats

DSpace Repository

Realitat virtualitzada: Educació literària en contextos tecnologitzats

Show full item record

    
Ramada Prieto, Lucas
This document is a artículo publicadoDate2014

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/41215
Aquest article presenta una recerca exploratòria sobre la percepció i l'aplicació metodològica de les TIC al servei de l'educació literària de dues professores de secundària en contextos escolars tecnologitzats. La primera aportació del treball és la creació d'un marc teòric que pretén vincular els estudis didàctico-literaris sobre innovació tecnològica amb l'estès model del TPACK (Technological Pedagogical Content Knowledge) sobre sabers i competències tecnològiques del professorat. Posteriorment, i un cop presentada la metodologia d'investigació, es mostra el treball d'interpretació de les dades observades sobre dos eixos fonamentals: d'una banda, l'alineament dels coneixements docents amb els hàbits digitals adolescents; d'altra banda, la interrelació existent entre les competències tecnològiques i la seva implementació curricular.

    Ramada Prieto, Lucas. Realitat virtualitzada: Educació literària en contextos tecnologitzats. @tic.revista d'innovació educativa; No 13 (2015): Autumn (July-December, 2014); 23-32.
https://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3547

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics