Incorporación de simulaciones en el laboratorio de química general: influencia en el dominio afectivo del aprendizaje
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Incorporación de simulaciones en el laboratorio de química general: influencia en el dominio afectivo del aprendizaje

Repositori DSpace/Manakin

Incorporación de simulaciones en el laboratorio de química general: influencia en el dominio afectivo del aprendizaje

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (107.4Kb)

Exportar a Refworks
    
Fernández Cézar, Raquel
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2014

    Fernández Cézar, Raquel. Incorporación de simulaciones en el laboratorio de química general: influencia en el dominio afectivo del aprendizaje. Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales; No 28 (2014); 197-219.
https://ojs.uv.es/index.php/dces/article/view/2630
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques