Las políticas educativas TIC en España después del Programa Escuela 2.0: las tendencias que emergen
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Las políticas educativas TIC en España después del Programa Escuela 2.0: las tendencias que emergen

Repositori DSpace/Manakin

Las políticas educativas TIC en España después del Programa Escuela 2.0: las tendencias que emergen

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (3.206Mb)

Exportar a Refworks
    
Area Moreira, Manuel; Alonso Cano, Cristina; Correa Gorospe, José Miguel; Moral Pérez, María Esther del; Pablos Pons, Juan de; Paredes Labra, Joaquín; Peirats Chacón, José Perfil; Sanabria Mesa, Ana Luisa; San Martín Alonso, Ángel Perfil; Valverde Berrocoso, Jesús
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2014

    Area Moreira, Manuel Alonso Cano, Cristina Correa Gorospe, José Miguel Moral Pérez, María Esther del Pablos Pons, Juan de Paredes Labra, Joaquín Peirats Chacón, José Sanabria Mesa, Ana Luisa San Martín Alonso, Angel Valverde Berrocoso, Jesús 2014 Las políticas educativas TIC en España después del Programa Escuela 2.0: las tendencias que emergen Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa 13 2 11 33
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques