Actitudes y prácticas del profesorado sobre la inclusión educativa en centros con programas de compensación educativa. Un estudio de casos
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Actitudes y prácticas del profesorado sobre la inclusión educativa en centros con programas de compensación educativa. Un estudio de casos

Repositori DSpace/Manakin

Actitudes y prácticas del profesorado sobre la inclusión educativa en centros con programas de compensación educativa. Un estudio de casos

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (194.5Kb)

Exportar a Refworks
    
Pachón Anzola, Sandra Liliana; Peirats Chacón, José Perfil; Grau Rubio, Claudia Perfil
Aquest document és un/a Comunicació/Ponència, creat/da en: 2014

    Panchón, S.L., Peirats, J. y Grau, C. (2014): Actitudes y prácticas del profesorado sobre la inclusión educativa en centros con programas de educación compensatoria.. Un estudio de casos. XI Congreso Internacional y XXXI Jornadas Nacionales de Universidades y Educación Inclusiva. Castellón: Universidad Jaime I.
http://www.quadernsdigitals.net/datos_web/hemeroteca/r_77/nr_839/a_11306/11306.pdf
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques