Cuestionarios TDAH para profesores: un análisis desde los criterios del DSM-IV-TR y DSM-V
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Cuestionarios TDAH para profesores: un análisis desde los criterios del DSM-IV-TR y DSM-V

Repositori DSpace/Manakin

Cuestionarios TDAH para profesores: un análisis desde los criterios del DSM-IV-TR y DSM-V

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (306.8Kb)

Exportar a Refworks
    
García Garrido, José Valero; Grau Rubio, Claudia Perfil; Carcés Ferrer, Jorge
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2014

    García Garrido, José Valero Grau Rubio, Claudia Carcés Ferrer, Jorge 2014 Cuestionarios TDAH para profesores: un análisis desde los criterios del DSM-IV-TR y DSM-V Revista Española de Orientación y Psicopedagogía 25 1 62 77
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques