Influencia de las motivaciones Hedónicas en el valor percibido de las web 2.0 de alojamientos turísticos
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Influencia de las motivaciones Hedónicas en el valor percibido de las web 2.0 de alojamientos turísticos

Repositori DSpace/Manakin

Influencia de las motivaciones Hedónicas en el valor percibido de las web 2.0 de alojamientos turísticos

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (770.0Kb)

Exportar a Refworks
    
Ruiz Mafé, Carla; Tronch García de los Ríos, Jose Eduardo
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2013

    Ruiz Mafé, Carla Tronch García de los Ríos, Jose Eduardo 2013 Influencia de las motivaciones Hedónicas en el valor percibido de las web 2.0 de alojamientos turísticos Gran Tour. Revista de Investigaciones Turisticas 7 4 22
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques