Influencia de las motivaciones Hedónicas en el valor percibido de las web 2.0 de alojamientos turísticos
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Influencia de las motivaciones Hedónicas en el valor percibido de las web 2.0 de alojamientos turísticos

Repositori DSpace/Manakin

Degut a la parada de sistemes pevista a la Universitat de València del 19 al 22 de Gener, Roderic també romadrá fora de servei des del 19 a les 21:00 hores fins al 22 a les 17:00 hores. Disculpeu les molèsties. _______________________________________________________________________________________ Debido a la parada de sistemas prevista en la Universitat de València del 19 al 22 de Enero, Roderic también permanecerá fuera de servicio desde el 19 a las 21:00 hasta el 22 a las 17:00. Disculpen las molestias.

Influencia de las motivaciones Hedónicas en el valor percibido de las web 2.0 de alojamientos turísticos

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (770.0Kb)

Exportar a Refworks
    
Ruiz Mafé, Carla; Tronch García de los Ríos, Jose Eduardo
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2013

    Ruiz Mafé, Carla Tronch García de los Ríos, Jose Eduardo 2013 Influencia de las motivaciones Hedónicas en el valor percibido de las web 2.0 de alojamientos turísticos Gran Tour. Revista de Investigaciones Turisticas 7 4 22
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques