Análisis y evaluación del servicio de formación universitaria: implicaciones para el marketing estratégico de las universidades
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Análisis y evaluación del servicio de formación universitaria: implicaciones para el marketing estratégico de las universidades

Repositori DSpace/Manakin

Degut a la parada de sistemes pevista a la Universitat de València del 19 al 22 de Gener, Roderic també romadrá fora de servei des del 19 a les 21:00 hores fins al 22 a les 17:00 hores. Disculpeu les molèsties. _______________________________________________________________________________________ Debido a la parada de sistemas prevista en la Universitat de València del 19 al 22 de Enero, Roderic también permanecerá fuera de servicio desde el 19 a las 21:00 hasta el 22 a las 17:00. Disculpen las molestias.

Análisis y evaluación del servicio de formación universitaria: implicaciones para el marketing estratégico de las universidades

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (194.0Kb)

Exportar a Refworks
    
Fayos Gardó, Teresa Perfil; G. Gallarza, Martina Perfil; Servera Francés, David; Arteaga Barrios, Francisco
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2011

    Fayos Gardó,Teresa; G. Gallarza, Martina; Servera Francés, David; Arteaga Barrios, Francisco (2011) Análisis y evaluación del servicio de formación universitaria: implicaciones para el marketing estratégico de las universidades Revista de investigación en Educación 2 9 133 152
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques