La motivación de compra de productos de comercio justo: propuesta de un índice de medición por diferencias sociodemográficas
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La motivación de compra de productos de comercio justo: propuesta de un índice de medición por diferencias sociodemográficas

Repositori DSpace/Manakin

La motivación de compra de productos de comercio justo: propuesta de un índice de medición por diferencias sociodemográficas

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (549.8Kb)

Exportar a Refworks
    
Servera Francés, David; Fayos Gardó, Teresa Perfil; Arteaga Barrios, Francisco; G. Gallarza, Martina Perfil
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2012

    Servera Francés, David; Fayos Gardó, Teresa; Arteaga Barrios, Francisco; G. Gallarza, Martina (2012) La motivación de compra de productos de comercio justo: propuesta de un índice de medición por diferencias sociodemográficas Cuadernos de Administración 25 45 63 95
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques