La música como medio de integración social en el aula de primaria. Estudio cuantitativo
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La música como medio de integración social en el aula de primaria. Estudio cuantitativo

Repositori DSpace/Manakin

La música como medio de integración social en el aula de primaria. Estudio cuantitativo

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (12.67Mb)

Exportar a Refworks
    
Botella Nicolás, Ana María Perfil; Fernández Maximiano, Rafael Perfil; Martínez Gallego, Silvia Perfil
Aquest document és un/a Comunicació/Ponència, creat/da en: 2014

    Botella-Nicolás, Ana-María; Fernández-Maximiano, Rafael; Martínez-Gallego, Silvia(2014) La música como medio de integración social en el aula de primaria. Estudio cuantitativo. II Congreso Internacional de Investigación e Innovación en Educación Infantil y Primaria, Murcia (14‐16 de mayo 2014)
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques