Justicia organizacional en el sector servicios: El impacto de “peer justice” sobre el desempeño de la organización, la calidad percibida por los clientes y el bienestar de los empleados
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Justicia organizacional en el sector servicios: El impacto de “peer justice” sobre el desempeño de la organización, la calidad percibida por los clientes y el bienestar de los empleados

Repositori DSpace/Manakin

Justicia organizacional en el sector servicios: El impacto de “peer justice” sobre el desempeño de la organización, la calidad percibida por los clientes y el bienestar de los empleados

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.645Mb)

Exportar a Refworks
    
Molina, Agustín
Moliner Cantos, Carolina (dir.);
Martínez Tur, Vicente (dir.);
Cropanzano, Russell (dir.)
Departament de Psicologia Social
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2014
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques