Comercio Electrónico B2C España-Mèxico: Un anàlisis de modelos de conducta basado en Actitudes
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Comercio Electrónico B2C España-Mèxico: Un anàlisis de modelos de conducta basado en Actitudes

Repositori DSpace/Manakin

Comercio Electrónico B2C España-Mèxico: Un anàlisis de modelos de conducta basado en Actitudes

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (4.948Mb)

Exportar a Refworks
    
Pérez Pérez, Isabel
Sanz Blas, Silvia (dir.);
Ruiz Mafé, Carla (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2014
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques