Dificultades de aprendizaje en la comprensión lectora en alumnos con trastorno por deficit de atención con hiperactividad : procesos cognitivos, metacognitivos y lectores
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Dificultades de aprendizaje en la comprensión lectora en alumnos con trastorno por deficit de atención con hiperactividad : procesos cognitivos, metacognitivos y lectores

Repositori DSpace/Manakin

Dificultades de aprendizaje en la comprensión lectora en alumnos con trastorno por deficit de atención con hiperactividad : procesos cognitivos, metacognitivos y lectores

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (14.91Mb)

Exportar a Refworks
    
Fernández Andrés, María Inmaculada
Miranda Casas, Ana (dir.);
García Castellar, Rosa (dir.)
Universitat de València. Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2010
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques