Modelos de determinación de la cobertura y la distribución de contactos en la planificación de medios publicitarios impresos
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Modelos de determinación de la cobertura y la distribución de contactos en la planificación de medios publicitarios impresos

Repositori DSpace/Manakin

Modelos de determinación de la cobertura y la distribución de contactos en la planificación de medios publicitarios impresos

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (11.21Mb)

Exportar a Refworks
    
Aldás Manzano, Joaquín
Bigné Alcañiz, J. Enrique (dir.)
Universitat de València. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 1998
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques