Comunicación de la responsabilidad social corporativa : imagen e identificación con la empresa como antecedentes del comportamiento del consumidor
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Comunicación de la responsabilidad social corporativa : imagen e identificación con la empresa como antecedentes del comportamiento del consumidor

Repositori DSpace/Manakin

Comunicación de la responsabilidad social corporativa : imagen e identificación con la empresa como antecedentes del comportamiento del consumidor

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (24.96Mb)

Exportar a Refworks
    
Currás Pérez, Rafael
Bigné Alcañiz, J. Enrique (dir.)
Universitat de València. Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2007
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques