Emociones y satisfacción del consumidor : propuesta de un modelo cognitivo-afectivo en servicios de ocio y turismo
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Emociones y satisfacción del consumidor : propuesta de un modelo cognitivo-afectivo en servicios de ocio y turismo

Repositori DSpace/Manakin

Emociones y satisfacción del consumidor : propuesta de un modelo cognitivo-afectivo en servicios de ocio y turismo

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (29.47Mb)

Exportar a Refworks
    
Andreu Simó, María Luisa
Bigné Alcañiz, J. Enrique (dir.)
Universitat de València. Departament de Direcció d'Empreses Juan José Renau Piqueras
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2001
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques