Un enfoque de marketing de relaciones a la educación como un servicio: aplicación a la Universidad de Valencia
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Un enfoque de marketing de relaciones a la educación como un servicio: aplicación a la Universidad de Valencia

Repositori DSpace/Manakin

Un enfoque de marketing de relaciones a la educación como un servicio: aplicación a la Universidad de Valencia

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (824.3Kb)

Exportar a Refworks
    
Schlesinger, María Walesska; Cervera Taulet, Amparo; Iniesta Bonillo, María Ángeles; Sánchez Fernández, Raquel
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2014

    Schlesinger, María Walesska Cervera, Amparo Iniesta Bonillo, María Ángeles Sánchez Fernández, Raquel 2014 Un enfoque de marketing de relaciones a la educación como un servicio: aplicación a la Universidad de Valencia Innovar-Revista de Ciencias Administrativas y Sociales 24 53 113 125
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques