Comportamiento del consumidor en entornos 2.0. Propuesta de un modelo de relaciones aplicado al sector turismo
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Comportamiento del consumidor en entornos 2.0. Propuesta de un modelo de relaciones aplicado al sector turismo

Repositori DSpace/Manakin

Comportamiento del consumidor en entornos 2.0. Propuesta de un modelo de relaciones aplicado al sector turismo

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (6.896Mb)

Exportar a Refworks
    
Tronch García de los Ríos, Jose Eduardo
Ruiz Mafé, Carla (dir.);
Sanz Blas, Silvia (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2014
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques