Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs

Repositori DSpace/Manakin

Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (424.9Kb)

Exportar a Refworks
    
Borràs, Carol
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2011
Les noves tecnologies reclamen tenir presència a les aules per la mateixa dinàmica de la societat de la informació i dels seus membres més actius, els joves. Habituats a un llenguatge que una part del professorat encara no domina, cal una forta voluntat pedagògica per tal de millorar la qualitat educativa i aprofi tar els avantatges que proporcionen les TIC. Aquesta voluntat ha portat a un grup de professors de la Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport de la Universitat de València a gestionar diferents projectes d'innovació basats en els usos didàctics dels blocs.

    Borràs, Carol. Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs. En: Futura, 2011, No. 21: 31
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques