Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs

DSpace Repository

Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs

Show full item record

View       (424.9Kb)

    
Borràs, Carol
This document is a artículo publicadoDate2011

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/36328
Les noves tecnologies reclamen tenir presència a les aules per la mateixa dinàmica de la societat de la informació i dels seus membres més actius, els joves. Habituats a un llenguatge que una part del professorat encara no domina, cal una forta voluntat pedagògica per tal de millorar la qualitat educativa i aprofi tar els avantatges que proporcionen les TIC. Aquesta voluntat ha portat a un grup de professors de la Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport de la Universitat de València a gestionar diferents projectes d'innovació basats en els usos didàctics dels blocs.

    Borràs, Carol. Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs. En: Futura, 2011, No. 21: 31

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics