Student understanding of the Special Theory of Relativity and design for a guided visit to a science museum
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Student understanding of the Special Theory of Relativity and design for a guided visit to a science museum

Repositori DSpace/Manakin

Student understanding of the Special Theory of Relativity and design for a guided visit to a science museum

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (188.6Kb)

Exportar a Refworks
    
Guisasola Aranzábal, Jenaro; Solbes Matarredona, Jordi Perfil; Barragués, José Ignacio; Moreno, A.; Morentín, Maite
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2009

Este documento está disponible también en : http://dx.doi.org/10.1080/09500690802353536

    Guisasola, J.; Solbes Matarredona, Jordi; Barragués, José Ignacio; Moreno, A.; Morentín, Maite (2009) Student understanding of the Special Theory of Relativity and design for a guided visit to a science museum International Journal of Science Education 31 15 2085 2104
http://dx.doi.org/10.1080/09500690802353536
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques