The Role of Second-language Learning in diagnosing Students Gaps of Knowledge. Towards a symptomatic Use of Interdisciplinarity
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

The Role of Second-language Learning in diagnosing Students Gaps of Knowledge. Towards a symptomatic Use of Interdisciplinarity

Repositori DSpace/Manakin

The Role of Second-language Learning in diagnosing Students Gaps of Knowledge. Towards a symptomatic Use of Interdisciplinarity

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (167.2Kb)

Exportar a Refworks
    
Villacañas de Castro, Luis Sebastián Perfil
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2012

Este documento está disponible también en : http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.06.830

    Villacañas de Castro, Luis Sebastián 2012 'The Role of Second-language Learning in diagnosing Students' Gaps of Knowledge. Towards a symptomatic Use of Interdisciplinarity' Procedia - Social and Behavioral Sciences 47 1382 1391
http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.06.830
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques