Usuarios activos y pasivos. La interactividad de la audiencia en los medios digitales. El caso de la Fórmula 1 en Valencia
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Usuarios activos y pasivos. La interactividad de la audiencia en los medios digitales. El caso de la Fórmula 1 en Valencia

Repositori DSpace/Manakin

Usuarios activos y pasivos. La interactividad de la audiencia en los medios digitales. El caso de la Fórmula 1 en Valencia

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (486.6Kb)

Exportar a Refworks
    
Fenoll, Vicente
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2011

Este documento está disponible también en : http://www.apostadigital.com/revistav3/hemeroteca/fenoll.pdf

    Fenoll, Vicente (2011) Usuarios activos y pasivos. La interactividad de la audiencia en los medios digitales. El caso de la Fórmula 1 en Valencia Aposta- Revista de Ciencias Sociales 51 4 1 26
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques