Shinchan a l'aula d'infantil: una experiència d'interculturalitat
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Shinchan a l'aula d'infantil: una experiència d'interculturalitat

Repositori DSpace/Manakin

Shinchan a l'aula d'infantil: una experiència d'interculturalitat

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (64.45Kb)

Exportar a Refworks
    
Mínguez López, Xavier Perfil
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2011
La present comunicació dóna compte d'una investigació duta a terme a una aula d'Educació Infantil (5 anys) al Col·legi Santa Anna del municipi de Llíria, a València. En aquesta investigació es pretenia avaluar el grau de comprensió del grup-classe dels elements propis de la cultura japonesa que apareixien en un capítol de dibuixos animats de la popular sèrie Crayon Shin-chan. Les conclusions d'aquesta experiència si bé, ens porten a posar en dubte la capacitat de comprensió dels elements culturals de manera correcta, si que ens donen a entendre que l'alumnat d'Infantil és capaç de detectar signes d'una cultura diferent.

    Mínguez, Xavier 2011 Shinchan a l'aula d'infantil: una experiència d'interculturalitat Quaderns Digitals 70
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques