Reformas y práctica educativa en la formación inicial del profesorado en Bolivia: el caso de la Escuela Superior de Formación de Maestros "Enrique Finot" del Departamento de Santa Cruz
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Reformas y práctica educativa en la formación inicial del profesorado en Bolivia: el caso de la Escuela Superior de Formación de Maestros "Enrique Finot" del Departamento de Santa Cruz

Repositori DSpace/Manakin

Reformas y práctica educativa en la formación inicial del profesorado en Bolivia: el caso de la Escuela Superior de Formación de Maestros "Enrique Finot" del Departamento de Santa Cruz

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (2.001Mb)

Exportar a Refworks
    
Andrade Sánchez, Victor Henry
Lázaro Lorente, Luis Miguel (dir.)
Departament d'Educació Comparada i Història de l'Educació
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2014
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques