Nuevas tendencias en la evaluación de las dificultades de aprendizaje de las matemáticas. El papel de la metacognición
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Nuevas tendencias en la evaluación de las dificultades de aprendizaje de las matemáticas. El papel de la metacognición

Repositori DSpace/Manakin

Nuevas tendencias en la evaluación de las dificultades de aprendizaje de las matemáticas. El papel de la metacognición

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (47.79Kb)

Exportar a Refworks
    
Miranda Casas, Ana; Acosta Escareño, Gabriela; Tárraga Mínguez, Raúl Perfil; Fernández, M.I.; Rosel Remírez, Jesús
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2005

    Miranda Casas, Ana Acosta-Escareño, G. Tárraga Mínguez, Raúl Fernández, M.I. Rosel Remírez, Jesús 2005 Nuevas tendencias en la evaluación de las dificultades de aprendizaje de las matemáticas. El papel de la metacognición Revista de Neurologia 40 S1 97 102
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques