Materiales educativos digitales para la intervención en estudiantes con dificultades de aprendizaje en matemáticas.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Materiales educativos digitales para la intervención en estudiantes con dificultades de aprendizaje en matemáticas.

DSpace Repository

Materiales educativos digitales para la intervención en estudiantes con dificultades de aprendizaje en matemáticas.

Show simple item record

dc.contributor.author Tárraga Mínguez, Raúl
dc.date.accessioned 2014-01-16T12:23:43Z
dc.date.available 2014-01-16T12:23:43Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/32345
dc.description.abstract This paper reviews the main cognitive and metacognitive features of students with mathematics learning disabilities, which cause poor performance in this area to an important number of students. Together with these characteristics, it is presented an educational material suitable for the training of these processes, and thus the mathematical performance of these students.
dc.relation.ispartof Revista Didáctica, Innovación y Multimedia, 2012, vol. 9, num. 23, p. 1-12
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source Tárraga Mínguez, Raúl 2012 Materiales educativos digitales para la intervención en estudiantes con dificultades de aprendizaje en matemáticas. Revista Didáctica, Innovación y Multimedia 9 23 1 12
dc.subject Trastorns de l'aprenentatge
dc.title Materiales educativos digitales para la intervención en estudiantes con dificultades de aprendizaje en matemáticas.
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated 2014-01-16T12:23:43Z
dc.identifier.idgrec 078179

View       (497.1Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics