Experiencia docente iberoamericana sobre metodología de la investigación a través de videoconferencia
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Experiencia docente iberoamericana sobre metodología de la investigación a través de videoconferencia

DSpace Repository

Experiencia docente iberoamericana sobre metodología de la investigación a través de videoconferencia

Show simple item record

dc.contributor.author Martínez Bello, Vladimir Essau ca
dc.contributor.author Jaimes Sastre, Wilman ca
dc.contributor.author William Barreto, Mike ca
dc.date.accessioned 2014-01-16T11:09:22Z
dc.date.available 2014-01-16T11:09:22Z
dc.date.issued 2013 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/32340
dc.description.abstract Les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) són eines valuoses que utilitzades correctament afavoreixen el procés 'ensenyament- aprenentatge en tots els nivells del sistema educatiu . En els últims anys l'ús de la videoconferència com a eina de les TIC en el sector universitari ha vingut en augment a causa del potencial educatiu i social de connectar processos i experiències entre professors i estudiants situats en diferents parts del món. La videoconferència ha transformat la forma en què la pedagogia i l'aprenentatge es duen a terme a l'aula universitària . L'article descriu una experiència educativa entre dues països iberoamericans sobre la implementació de l´assignatura “Metodologia de la Investigació” per a estudiants de la titulació de Cultura Física, Esport y Recreació. A través dels models tècnic, organizatiu y pedagògic s´analitzan l´abast, oportunitats i debilitats de l´assignatura impartida des de videoconferència durant l´inici, desenvolupament y avaluació. es
dc.relation http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3050 es
dc.rights Todos los artículos de la revista, están sujetos a una licencia Creative Commons del tipo Reconocimiento - NoComercial - Sin Obra Derivada es
dc.source Martínez Bello, Vladimir Essau ; Jaimes Sastre, Wilman ; William Barreto, Mike. Experiència docent iberoamericana sobre metodologia de la investigació a través de videoconferència. @tic. revista d'innovació educativa; No 11 (2013): Otoño 2013 (Julio-Diciembre); 50-59. ca
dc.subject videoconferencia; educación superior es
dc.subject Videoconferencia, Universidad, Educación Superior, Cultura Física es
dc.title Experiencia docente iberoamericana sobre metodología de la investigación a través de videoconferencia es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics