La fijación funcional en el aprendizaje de la química: un ejemplo paradigmático: usando el principio de Le Chatelier
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La fijación funcional en el aprendizaje de la química: un ejemplo paradigmático: usando el principio de Le Chatelier

Repositori DSpace/Manakin

La fijación funcional en el aprendizaje de la química: un ejemplo paradigmático: usando el principio de Le Chatelier

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (7.269Mb)

Exportar a Refworks
    
Furió Más, Carlos; Escobedo, M.
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 1994

    Furió Más, Carles ; Escobedo, M.. La fijación funcional en el aprendizaje de la química: un ejemplo paradigmático: usando el principio de Le Chatelier. Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales; NÚMERO 8 (1994).
http://ojs.uv.es/index.php/dces/article/view/3229
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques