Referencia y performatividad en el discurso publicitario: las reglas del flujo televisivo
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Referencia y performatividad en el discurso publicitario: las reglas del flujo televisivo

Repositori DSpace/Manakin

Referencia y performatividad en el discurso publicitario: las reglas del flujo televisivo

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (73.50Kb)

Exportar a Refworks
    
Gavaldà Roca, Josep Vicent
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2004

    Gavaldà Roca, Josep Vicent. Referencia y performatividad en el discurso publicitario: las reglas del flujo televisivo. En: Quaderns de filologia. Estudis literaris, 2004, No. 9. Dedicado a: Tropos del cuerpo / coord. por Manuel Asensi Pérez Árbol académico, Nuria Girona: 119
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques