El neorelat solidari : la publicitat televisiva de les ONGD (1986-2010)
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El neorelat solidari : la publicitat televisiva de les ONGD (1986-2010)

Repositori DSpace/Manakin

El neorelat solidari : la publicitat televisiva de les ONGD (1986-2010)

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (555.1Mb)

Exportar a Refworks
    
Alfonso Escuder, Pilar
Méndez Rubio, Antonio (dir.)
Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2013
En aquesta tesi hem realitzat una anàlisi sociosemiòtica de 184 anuncis de televisió difosos per nou ONGD durant el període comprés entre 1986 i 2010. Les ONGD estudiades són: Cruz Roja, Unicef, Intermón Oxfam, Médicos sin fronteras, Ayuda en Acción, Intervida, Manos Unidas, Anesvad i África Directo.En l'anàlisi hem aplicat la teoria de la marca postmoderna a la publicitat televisiva de les ONGD. Hem analitzat els discursos, els relats i els valors dels anuncis tenint en compte una triple dimensió, textual, intertextual i extratextual.
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques