Componentes de la imagen social (pública) española a través de un análisis lingüístico de entrevistas en medios de comunicación
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Componentes de la imagen social (pública) española a través de un análisis lingüístico de entrevistas en medios de comunicación

Repositori DSpace/Manakin

Componentes de la imagen social (pública) española a través de un análisis lingüístico de entrevistas en medios de comunicación

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (166.8Kb)

Exportar a Refworks
    
Albelda Marco, Marta
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2007

    Albelda Marco, Marta. Componentes de la imagen social (pública) española a través de un análisis lingüístico de entrevistas en medios de comunicación. En: Quaderns de filologia. Estudis lingüístics, 2007, No. 12. Dedicado a: Pragmática, discurso y sociedad / coord. por Patricia Bou Franch, María Amalia Sopeña Balordi, Emilio Antonio Briz Gómez: 93
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques