Imatge cinematogràfica i poder: el muntatge en l'experiència soviètica d'avantguarda
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Imatge cinematogràfica i poder: el muntatge en l'experiència soviètica d'avantguarda

Repositori DSpace/Manakin

Imatge cinematogràfica i poder: el muntatge en l'experiència soviètica d'avantguarda

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (3.636Mb)

Exportar a Refworks
    
Sánchez-Biosca, Vicente Perfil
Aquest document és un/a capítol, creat/da en: 1989
Hi ha, amb tot, un lloc on el poder s'exerceix sobre la imatge, pero, contra allò que molts ingenus puguen creure, aquest lloc és interna la imatge o, millor, és la seua mateixa genesi: l'acte mitjançant el qual un subjecte fa seues unes possibilitats lingüístiques i enuncia un discurs, construeix un enunciat icònic i amb elles dirigeix, implica i exerceix un poder sobre altres subjectes. Darrere de la imatge sempre hi ha un treball les empremtes del qual són sempre perceptibles, tant quan volen manifestar-se com quan prefereixen amagar-se. Sempre, per úl.tim, que existeix aquest treball que anomenem muntatge, hi ha, sens dubte, poder.

    Vicente Sánchez-Biosca, "Imatge cinematogràfica i poder: el muntatge en l'experiència soviètica d'avantguarda" en Els espais del poder, Ángel San Martín, ed., Universitat de Valencia, Ajuntament de Gandia, 1989, pp. ISBN 84-370-0528-0, pp. 223-229.
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques